2014年9月28日日曜日

小中の大滝 - waterfall

群馬県にある小中の大滝を見てきました。
We went to see waterfall in Gunnma prefecture.

家から1時間ぐらいドライブでした。
It's takes one hour by car.

 
                                         
                                               David Lee Roth-THE BEST

なので、David Lee Rothを聴きながら行きました。
We listen David Lee Roth.

そして、到着! まず目についたのが、のどかな川でした。
And then, we arrived. First, we looked an idlylic river.





 


 そして、滝を見るために橋を渡るのですが・・・
We had to cross cable suspension bridge.

 
                                        熊でるの!!
                   caution the bears                                  


                                             
                         

凄い角度でした。
                                   amazing 

そして、ついに見られました!!
Then, we could  see a waterfall.






また行きたいですね。
We will come again.

 
                                        
                                                                                       

0 件のコメント:

コメントを投稿